اورموآذربايجانين گؤز ببگي دير
BATI AZƏRBAYCAN WEST AZARBAIJAN
تاريخ : دوشنبه 25 مهر 1390 | یازار : آيتام اورمولو
پور ممي: قبل از اينكه مربي تيم باشم، هوادار دو آتيشه تراكتور هستم!

خبرنگار كلوب هواداران تراكتورسازي، مصاحبه اي با بياض پور ممي، مربي بدنساز تيم انجام داده است كه در ادامه مشاهده ميكنيد.


آرديني اوخو
گؤنده ر 100 درجه کلوب دات کام گؤنده ر     بؤلوم لر: خبرلر

آذربايجان غربي قدرت واليبال خود را به رخ آسيا كشيد/ كسب سه پيروي متوالي

آذربايجان غربي با شكست تيم واليبال دانش آموزان تايلند و كسب سومين پيروزي خود قدرت واليبال اروميه را به رخ آسيا كشيد.

30613936 1770623 آذربايجان غربي قدرت واليبال خود را به رخ آسيا كشيد/ كسب سه پيروي متوالي valibal خبرگزاري ورزش اروميه

به گزارش خبرگزاري ورزش اروميه به نقل از مهر، تيم واليبال دانش آموزان آذربايجان غربي كه به عنوان تيم دوم ايران در چهارمين دوره مسابقات واليبال دانش آموزان آسيا شركت كرده، در سومين بازي خود در مقابل تايلند طي سه ست پياپي بعد از شكست سريلانكا و سنگاپور با نتايج ۲۵ بر ۱۷، ۲۵ بر۱۹ و ۲۵ بر ۱۸ به پيروزي دست يافت.

تيم دانش آموزان آذربايجان غربي با پيروزي در اين بازي ضمن كسب صدرنشيني گروه ب چهارمين دوره مسابقات واليبال دانش آموزان آسيا از عنوان پايتخت واليبال ايران و شهر واليبال آسيا خود دفاع كرد.

تيم ايران در گروه الف با تيمهاي چين، مالزي، سنگاپور هم گروه بوده و تيم آذربايجان غربي به عنوان نماينده دوم ايران در گروه ب با تايلند، اندونزي و سريلانكا هم گروه شده است.

بازيهاي نيمه نهايي و فينال چهارمين دوره مسابقات واليبال دانش آموزان آسيا نيز روزهاي چهارشنبه و پنجشنبه براي تعيين تيمهاي اول تا هشتم برگزار مي شود.

چهارمين دوره مسابقات واليبال دانش آموزي آسيا با حضور شش تيم خارجي و دو تيم داخلي ايران و آذربايجان غربي در شهرستان اروميه از ۲۱ تا ۲۸ مهرماه برگزار مي شود.

برگزاري جشن ملل در دهكده چي چست، برگزاري نمايشگاهي از هنر و صنايع دستي آذربايجان غربي براي ميهمانان و بازديد از موزه و كتابخانه مركزي اروميه از برنامه هاي جنبي اين مسابقات است.



گؤنده ر 100 درجه کلوب دات کام گؤنده ر     بؤلوم لر: خبرلر
تاريخ : دوشنبه 25 مهر 1390 | یازار : آيتام اورمولو


هنرمند جوان اورميه اي چندي قبل در هفته فرهنگي جمهوري اسلامي ايران در باكو نيز خوانندگي و نوازندگي كرده بود

عاشيق عسگر ساعد هنرمند جوان موسيقي سنتي، كه به دعوت اداره كل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان در نمايشگاه هفته فرهنگي آذربايجان غربي در كاخ موزه سعدآباد تهران حضور يافته بود به مدت دو شب لحظات خاطره انگيزي براي بازديدكنندگان خلق كرد.

به گزارش آينانيوز، عاشيق عسگر، فرزند عاشيق بولوت آخرين بازمانده از نسل عاشيق هاي فولكلور اورميه در قالب خواننده موسيقي پاپ آذربايجاني، خواننده موسيقي سنتي عاشيقي و نوازنده ضرب بزرگ(بويوك توي) قطعات پرشور و هيجاني را براي حاضرين در شبهاي نوزدهم و بيست مهرماه اجرا كرد.

عسگر ساعد  چندي قبل نيز در برنامه هاي هفته فرهنگي جمهوري اسلامي ايران در كشور آذربايجان، بعنوان سفير فرهنگي كشورمان، در حضور رؤساي جمهوري دوكشور نوازندگي  و خوانندگي كرده بود.در ادامه مطلب عكسهاي زيبا را ببينيد..


آرديني اوخو
گؤنده ر 100 درجه کلوب دات کام گؤنده ر     بؤلوم لر: خبرلر

تيم آذربايجان غربي، اندونزي را نيز مقتدرانه مغلوب كرد

در سومين ديدار از سومين روز رقابت‌هاي آسيايي واليبال دانش‌آموزي (به ميزباني ايران)، تيم منتخب واليبال دانش‌آموزي استان آذربايجان غربي، ملي‌پوشان اندونزي را از پيش‌رو برداشت.

13900721185351 PhotoA تيم آذربايجان غربي، اندونزي را نيز مقتدرانه مغلوب كرد valibal خبرگزاري ورزش اروميه

به گزارش خبرگزاري ورزش اورميه به نقل از فارس ، مسابقات واليبال دانش‌آموزي آسيا از پنج‌شنبه ۲۱ مهرماه با شركت ۲ تيم ايراني و ۶ تيم از ساير كشورهاي آسيايي به ميزباني اورميه آغاز شده است و تا پنج‌شنبه ۲۸ مهرماه ادامه خواهد يافت.

امروز و در سومين روز از برگزاري اين رقابت‌ها، تيم منتخب واليبال دانش‌آموزي «استان آذربايجان غربي» در دومين ديدار خود موفق شد در ۳ ست پياپي با نتايج ۲۵ بر ۲۰، ۲۵ بر ۲۲ و ۲۵ بر ۱۵ ملي‌پوشان «اندونزي» حريف قدرتمند خود و مدعي قهرماني اين رقابت‌ها را شكست دهد.

تيم منتخب واليبال دانش‌آموزي آذربايجان غربي پيش از اين، در بازي نخست با نتيجه ۳ بر صفر «سريلانكا» را مغلوب كرده بود؛ تيم ملي واليبال دانش‌آموزي اندونزي نيز در بازي نخست خود ۳ بر يك از سد «تايلند» عبور كرده بود.

در ادامه برگزاري سومين روز رقابت‌هاي آسيايي واليبال دانش‌آموزي، تيم ملي واليبال دانش‌آموزي ايران از ساعت ۱۶:۳۰ دقيقه به مصاف «مالزي» رفته است.

ياشاسين



گؤنده ر 100 درجه کلوب دات کام گؤنده ر     بؤلوم لر: خبرلر

آل‌نعمه: از قلعه‌نويي معذرت مي‌خواهم/ سيدصالحي گفت تو را هُل دادم و رفتي توي دروازه!

احمد آل‌نعمه مدافع تراكتورسازي در بازي با سپاهان يك بار به اشتباه دروازه خودشان را باز كرد و البته در صحنه‌اي باورنكردني يك موقعيت ايده‌آل را از دست داد و توپ را به بيرون زد. اين باعث شد تا قلعه‌نويي هم بعد از پايان بازي بگويد:« نمي‌دانم آل‌نعمه چطور آن توپ را گل نكرد.» مدافع جنوبي تراكتور در گفت‌وگو با خبرنگار سايت گل ابتدا در مورد بازي حرف‌هايش را اينگونه آغاز مي‌كند:« ما شروع خوبي نداشتيم و در 20 دقيقه اول دو گل خورديم. البته بايد بگويم گل دوم سپاهان كه توسط من به ثمر رسيد خطا بود.

 در آن صحنه سيدصالحي مرا هُل داد و حتي خودش دو دقيقه بعد به من گفت كه تو را هُل دادم تا توي دروازه بروي!» آل‌نعمه در مورد موقعيت ايده‌آلي كه از دست داد مي‌گويد:« من از آقاي قلعه‌نويي و بازيكنان تراكتور عذرخواهي مي‌كنم و اميدوارم يك روز جبران كنم. من در آن صحنه با توجه به اينكه دروازه خالي بود مي‌خواستم با خيال راحت ضربه را بزنم ولي دفاع سپاهان جلو آمد. با اين شرايط مي‌خواستم توپ را به گوشه دروازه بزنم اما از كنار تير به بيرون رفت.» آل‌نعمه در مورد سپاهان مي‌گويد:« آنها با توجه به باخت قبلي‌شان نياز مبرمي به اين پيروزي داشتند. سپاهان خوب بازي كرد و مستحق برد بود ولي ما گل‌هاي بچگانه خورديم.»



گؤنده ر 100 درجه کلوب دات کام گؤنده ر     بؤلوم لر: خبرلر
یارپاق لار: [1] [2] [3] [4] [5] [6]
آرشیو
سون یازی لار
یولداش لار
سایغاج
ایندی بلاق دا : نفر
بوگونون گؤروشو : نفر
دونه نین گؤروشو : نفر
بوتون گؤروش لر : نفر
بو آیین گؤروشو : نفر
باخیش لار :
یازی لار :
یئنیله مه چاغی : .... ..... .... .....
..
Upload Music
..