اورموآذربايجانين گؤز ببگي دير
BATI AZƏRBAYCAN WEST AZARBAIJAN
تاريخ : دوشنبه 25 مهر 1390 | یازار : آيتام اورمولو

* به نظر شما تيم از نظر بدنسازى، نسبت به فصل گذشته، چه تغييري كرده است؟
اين بستگي به تفكرات كادر فني تيم دارد. مطمئنا تفاوتهاي زيادي وجود دارد. زيرا هر كسي كه مسئوليت يك تيم را قبول ميكند، دوست دارد با توجه به تفكرات خود، برنامه بدنسازي، در آن تيم پياده كند. وظيفه من آماده كردن بازيكنان، از نظر بدني است و برايم افتخار بزرگي محسوب مي شود كه در كنار آقاي قلعه نوعي كه، به نظر من بهترين مربي
حال حاضر فوتبال ايران است، كار ميكنم و از اين كه ايشان به بنده اعتماد كردند تا در كنارشان باشم، كمال تشكر و قدرداني را دارم و سعي ميكنم، وظايفي را كه به من محول كرده اند، به نحو احسن انجام دهم تا نقشي در موفقيت تيم داشته باشم و همچنين بتوانم
جواب اعتماد سرمربي تيم و همچنين مسئولين باشگاه را داده باشم.

* اكثر كارشناسان، بر اين باورند كه موفقيت تيمها، بيشتر به تمرينات بدنسازي بستگي دارد و به نظر مي رسد با توجه به نتايج تيم تراكتور، اين كار در تيم، به خوبي انجام گرفته است، نظر شما چيست؟
تيمي موفق مي شود كه در آن كار گروهي انجام بگيرد. در موفقيت يك تيم، تمام اعضا دخيل هستند، مدير، سرپرست، كادرفني، تداركات، مسئولان استاني، بازيكنان و هواداران آن تيم. كه به نظر من، هواداران نقش بيشتري در موفقيتهاي تيم دارند. وقتي در يك تيم همه اعضا، وظايف محوله را به خوبي انجام دهند، در طول مسابقات، تيم بهترين نتايج را كسب ميكند. من هم سعي دارم كار خود را، به بهترين شكل ممكن انجام دهم، تا با پيروزيهايي كه بدست مي آوريم دل ميليونها هوادار تراكتور را شاد كرده باشيم.

* به نظر شما، بازيكناني كه در اين فصل به تيم اضافه شده اند، از نظر آمادگي جسماني، در چه حدي هستند؟
من آمادگي جسماني آنها را در سطح بالايي مي بينم. زيرا با توجه به مصاحبه هاي اميرخان،
يكي از شاخصه هاي مهم انتخاب بازيكن براي ايشان، قواي جسمي و فيزيكي بالاي بازيكن است و اين مسئله را در اين فصل مي توان به عينه ديد. بازيكنان تازه وارد به تيم، از تيمهاي بزرگي آمده اند، و زير نظر بهترين مربيان كار كرده اند و مطمئنا در سطح بالايي از آمادگي بدني قرار دارند، كه از سوي آقاي قلعه نويي انتخاب شده اند.

* به نظرشما تيم تراكتور در آخر فصل چه مقامي را كسب خواهد كرد؟
ما اگر روند رو به رشد خودمان را حفظ كنيم، مطمئن باشيد، به لطف خداوند و با دعاي خير هواداران، و حمايت بيش از پيش آنها، و همچنين حمايت مسئولين استاني، بهترين مقام طول تاريخ فوتبال اين تيم را كسب خواهيم كرد.

* چه صحبتي با هواداران داريد؟
هواداران ما بهترين هواداران دنيا هستند. به نظر من اگر هواداران مثل هميشه، تصميمات منطقي بگيرند و يار و ياور تراكتور باشند، اعضاي تيم هم، با دلگرمي بيشتري، وظايف خود را انجام خواهند داد و با به نمايش گذاشتن بهترين بازيها و با كسب موفقيتهاي پي در پي، دل هواداران را شاد خواهند كرد.

* و صحبت پاياني؟
از ته دل، آرزو دارم تا مردم آذربايجان و هواداران تراكتور را هميشه شاد ببينم چرا كه خود من، هم قبل از اينكه خدمتگزار تيم باشم، به عنوان عضوي از مردم آذربايجان، هوادار دو آتيشه تراكتور هستم.

منبع: كلوب هواداران تراكتورسازي


گؤنده ر 100 درجه کلوب دات کام گؤنده ر     بؤلوم لر: خبرلر
آرشیو
سون یازی لار
یولداش لار
سایغاج
ایندی بلاق دا : نفر
بوگونون گؤروشو : نفر
دونه نین گؤروشو : نفر
بوتون گؤروش لر : نفر
بو آیین گؤروشو : نفر
باخیش لار :
یازی لار :
یئنیله مه چاغی : .... ..... .... .....
..
Upload Music
..