اورموآذربايجانين گؤز ببگي دير
BATI AZƏRBAYCAN WEST AZARBAIJAN
تاريخ : پنجشنبه 21 مهر 1390 | یازار : آيتام اورمولو

* به نظر شما شكست سپاهان، كار تراكتور را براي بازي روز جمعه سخت نخواهد كرد؟
در ليگ برتر، هر بازي شرايط خاص خودش را دارد. سپاهان در ديدار مقابل مس، نقطه ضعف هايي داشت، مطمئنا، مربي مثل بوناچيچ آنها را بر طرف خواهد كرد. ولي تيم ما هماهنگ تر از قبل شده، تيم ما به بلوغ تيمي رسيده و اگر اشتباهات فردي نداشته باشيم، مي توانيم با امتياز از اصفهان برگرديم. براي ما هر بازي حكم فينال دارد. در اين بازي هم با توجه به اين كه با قهرمان فصل گذشته ليگ برتر بازي داريم، گرفتن هر سه امتياز بازي، باعث خواهد شد كه فاصله امتيازات خود را با تيمهاى تعقيب كننده افزايش دهيم و به اهداف خود نزديكتر شويم.

* به نظر مي رسد شما به بازيكنهاي فيزيكي و قد بلند خيلي علاقه مند هستيد؟
يك تيم براى موفقيت، بايد شاخص هاي مختلفي داشته باشد، يكي از آنها ميانگين قدي تيم است. ولي هم اكنون در تيم ما، هم بازيكنان سرعتي وجود دارد و هم بازيكنان فيزيكي. به نظر من يكي از ضعفهاي تراكتور در فصل گذشته ميانگين پايين قدي اين تيم بود كه ما در اين فصل، اين مسئله را برطرف كرديم.

* شما با ميدان دادن، به بازيكنانى نظير سيد محسن حسيني، به نوعي جسارت خودتان را بيش از پيش نشان داديد، در اين مورد چه صحبتى داريد؟
بحث جسارت نيست، هر مربى بازيكناني را بر ميگزيند كه به سبك تاكتيكي تيمش بخورد. ما هم ديديم كه حسيني، به سبك ما مي خورد و از وى استفاده كرديم. البته حسيني نياز به اين دارد كه سرعت و دقت خودش را بيشتر كند تا شرايطش بهتر شود. همچنين ما نگاه ويژه اي به محمد لطفي و بهرام دباغ داريم و به دنبال فرصت هستيم تا به اين دو جوان ميدان دهيم. البته ما خاطرمان از طرف محسن فروزان جمع شده، چون نشان داده كه مي تواند به تيم ما در آينده بيشتر كمك كند.

* به نظر شما، تيم تراكتور در آخر فصل چه مقامي را كسب خواهد كرد؟
ببينيد، فوتبال متر ندارد كه ما اندازه گيري كنيم و بگوييم كه جايگاهمان در پايان فصل كجا خواهد شد. طبيعتا ما اگر موفق به حفظ شرايط كنونى تيم نمايم، در پايان فصل رتبه خوبى خواهيم داشت. البته در نيم فصل دوم، شرايط بهترى خواهيم داشت، چون اولا در نيم فصل دوم، تيم ما دو بازي بيشتر در خانه انجام خواهد داد و ثانيا، ما در نيم فصل دوم، با تمام تيمهاي مدعي و قوي در تبريز بازي خواهيم كرد (البته با تمام احترامي كه به ساير تيمها قائل هستم). بازيهاي تبريز، با اينكه براى ما سنگين خواهند بود، اما شرايط بهتري خواهند داشت.

* از اينكه روز جمعه، با تيم سابق خود بازي داريد چه حسي به شما دست ميدهد؟
از لحاظ عاطفي خيلي خوشحالم كه دوباره به جمع مردم خوب اصفهان و همچنين طرفداران سپاهان مي روم. ولي از نظر فني، من هم اينك، فقط به موفقيت تراكتور فكر مي كنم.

* در آخر چه صحبتي با هواداران داريد؟
به نظر من هواداران تراكتور، در دنيا يك استثنا هستند. كمتر جايي پيدا مي شود كه تيم خودشان را اينطور دوست  داشته باشند. من اميدوارم مثل هميشه يار دوازدهم تيم خودشان باشند.

خبرنگار:حسن زاده

منبع: كلوب هواداران تراكتورسازي


گؤنده ر 100 درجه کلوب دات کام گؤنده ر     بؤلوم لر: خبرلر
آرشیو
سون یازی لار
یولداش لار
سایغاج
ایندی بلاق دا : نفر
بوگونون گؤروشو : نفر
دونه نین گؤروشو : نفر
بوتون گؤروش لر : نفر
بو آیین گؤروشو : نفر
باخیش لار :
یازی لار :
یئنیله مه چاغی : .... ..... .... .....
..
Upload Music
..